مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 19:202023-01-09سياسي

واکنش به اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی/ اهانت به مقدسات مسلمانان محکوم است


گروه مردمی پژوهشی فرهنگی خط مقدم اقدام هتاکانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی ضد بشری شارلی ابدو را شدیدا محکوم و اعلام می دارد این هتک حرمت هرگز بی پاسخ نمی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گروه مردمی پژوهشی فرهنگی خط مقدم اقدام هتاکانه و بی شرمانه نشریه  فرانسوی ضد بشری شارلی ابدو را شدیدا محکوم و اعلام می دارد این هتک حرمت هرگز بی پاسخ نمی ماند.

اهانت وقیحانه و  بی شرمانه نشریه شیطانی و هتاک فرانسوی(شارلی ابدو) به جایگاه شامخ مرجعیت دینی و مقام عظمای ولایت و حضرت آیت الله خامنه ای رهبری حکیم و فرزانه و محبوب جهانیان منجر به نقاب افکنی دوباره از چهره کریه و وقیحانه و سفاکانه ددمنشان مزدور به بهانه آزادی بیان پوشالی و دروغین ساختگی غرب به انحطاط کشیده شده گردید.

این مدعیان دروغین، آزادی در حصر کشیده فرهنگ منحط غرب و سیاستمداران خونخوار کشورهای غربی  تحت هدایت ها و حمایت های دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی علیه رهبری معظم و محبوب انقلاب اسلامی نشان از اقدام خصمانه دولت فرانسه علیه ایران دارد و بار دیگر اثبات شد که دولت های غربی رهبری معظم را مانع اصلی و سترگ در مقابل استعمار و استثمار بشریت می دانند.

اقدام این نشریه شیطانی و سایر رسانه های ضدبشری که ید طولایی در هتک حرمت و توهین به مقدسات و ارزش های والای دینی و فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی/ اهانت به مقدسات مسلمانان محکوم است

واکنش به اقدام بی شرمانه نشریه فرانسوی/ اهانت به مقدسات مسلمانان محکوم است