مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 19:002023-01-09سياسي

استمرار و تقویت نظارت در گمرک مرزی بیله سوار


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: استمرار و تقویت نظارت ها مخصوصا در گمرک مرزی بیله سوار با توجه به حساسیت امور گمرکی در سرنوشت کشور مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی عصر دوشنبه در بازدید از انبارهای گمرکات استان اردبیل اظهار کرد: استمرار و تقویت نظارت ها مخصوصاً در گمرک مرزی بیله سوار با توجه به حساسیت امور گمرکی در سرنوشت کشور مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه ارزیابی کردن عملکرد موجود در تعیین تکلیف به موقع اموال به ویژه اموال تملیکی مطلوب بوده است، گفت: لازم است با تشدید نظارت ها از هرگونه سو استفاده های احتمالی و تخلفات و اعمال مجرمانه فرصت طلبان و سودجویان که در کنار سایر خسارات، موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور نیز می شوند، جلوگیری کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با بیان اینکه مشکلات نباید نافی مسئولیت ها باشد، افزود: هر مسئول باید تمام توان خود را در حوزه تحت مسئولیت خویش برای مدیریت شرایط بکار بندد و کمبودها و مشکلات توجیهی بر ضعف و کاستی های قرار نگیرد.

آفاقی با یادآوری ضرورت تأمین و نصب و راه اندازی دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک بیله سوار گفت: اقدامات و پیگیری های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان منجر به پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار و تقویت نظارت در گمرک مرزی بیله سوار

استمرار و تقویت نظارت در گمرک مرزی بیله سوار