مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:502023-01-09سياسي

مصباحی مقدم؛ همه هوشیار باشند


اگر دودستگی و چنددستگی در کشور اتفاق بیفتد، جز فروپاشی و تجزیه کشور نتیجه دیگری حاصل نمی شود بنابراین همه هوشیار باشند تا از رویکرد های تفرقه انگیز پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فردا، هدف دشمن ایجاد دوقطبی در سال 1401 ایجاد دوقطبی در کشور است، بنابراین هر دوقطبی ای که در کشور ایجاد شود، آبی است که به آسیاب دشمن ریخته می شود.

این نکته ای است که دکتر محمدباقر قالیباف اخیرا به آن اشاره و بر حفظ و تقویت وحدت ملی تأکید کرد.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با خبرنگار فردا درباره راهکارهای مقابله با تلاش دشمن برای دوقطبی سازی کاذب در جامعه ایران گفت: گرچه اکثریت غالب مردم ایران شیعه هستند اما اهل سنت، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان نیز در جامعه ما زندگی می کنند و همه با هم جامعه ایران را شکل می دهند.

وی با بیان اینکه جامعه ایران را متشکل از اقوام مختلف خواند و افزود: با این وجود ملت ایران یکپارچه و متحد است، با همین اتحاد و یکپارچگی پیروزی انقلاب به دست آمد، در هشت سال جنگ تحمیلی پیروز شدیم و بحران های مختلف را پشت سر گذاشتیم اما دشمنان ملت ما این وحدت و یکپارچگی را با محوریت رهبر معظم انقلاب نمی پسندند و به بهانه های مختلف در جامعه ایران وحدت شکنی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباحی مقدم؛ همه هوشیار باشند

مصباحی مقدم؛ همه هوشیار باشند