مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:502023-01-09اقتصادي

تعطیلی 3 روزه ادارات و مدارس گلستان در پی سرمای بی سابقه


بانک ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان دایر هستند.

- بانک ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان دایر هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان جزییات تعطیلی مراکز آموزشی و دستگاه های اجرایی استان در پی ورود موج سرما را تشریح کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاجی گلدی کر امروز امروز دوشنبه 19 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای 20 تا 22 دی ماه تعطیل خواهند بود.

  وی با بیان اینکه به دلیل برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، تصریح کرد: همچنین بانک ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان دایر هستند.

   معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سه روز تمامی مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 3 روزه ادارات و مدارس گلستان در پی سرمای بی سابقه

تعطیلی 3 روزه ادارات و مدارس گلستان در پی سرمای بی سابقه