مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:152023-01-09بين الملل

اختلافات شاهزاده های انگلیسی


سریال پرنس هری در مقابل سلطنت بریتانیا این هفته با سر و صدایی که پیرامون انتشار کتاب خاطرات او به نام «ذخیره» (Spareمنتشر شد، ادامه یافت.

محتویات کتاب به بیرون درز کرد و گزیده هایی از مصاحبه های آتی او با «60 دقیقه» و ITV حکایت های عجیبی را ارائه کرد و تنش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از سی ان ان علاقه عمومی به خانواده سلطنتی در بالاترین حد خود قرار دارد - به لطف هر دو رویداد دنیای واقعی از جمله از دست دادن ملکه الیزابت دوم، تاجگذاری قریب الوقوع پدر هری، پادشاه چارلز سوم و استعفای نخست وزیر سابق لیز تراس، و محبوبیت وحشیانه سریال های تخیلی مانند تاج - و هری و مگان مطمئناً از آن بهره می برند.

در همین حال خانواده سلطنتی از جمله ویلیام سکوت کرده اند.

برای آنها خوب است.

جایی که هری ممکن است زمانی به خاطر تحمل یک عمر "ذخیره" بودن - برادر کوچکتر از دو برادر، که اکنون پنجمین در صف تاج و تخت است (پس از خواهرزاده 7 ساله خود، پرنسس شارلوت) - احساس همدردی کرده باشد - همدلی کوتاه است هری و مگان خانواده سلطنتی را در میان شکایت هایی مبنی بر اینکه آنها زندگی خصوصی را به عنوان "افراد عادی" ترجیح می دهند، ترک کردند و دیگر نمی خواستند توجه رسانه ها به خانواده سلطنتی، از جمله روزنامه ها، جلب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات شاهزاده های انگلیسی

اختلافات شاهزاده های انگلیسی