مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:052023-01-09سياسي

صدور حکم ساماندهی سگ های بلاصاحب برای سگ آزار در سرعین


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: حکم ساماندهی سگ های بلاصاحب به مدت 3ماه و یکصد ساعت به عنوان مجازات جایگزین حبس برای سگ آزار سرعینی صادر شد.

- جلال آفاقی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پیرو انتشار فایلی از سگ آزاری در فضای مجازی و ورود و پیشگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان به موضوع، پرونده قضایی در حوزه سرعین تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه حیوان آزاری در قانون جرم است و مجازات سنگینی دارد، گفت: پس از رسیدگی لازم حکم ساماندهی سگ های بلاصاحب به مدت سه ماه و یک صد ساعت به عنوان مجازات جایگزین حبس برای سگ آزار سرعینی صادر شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: ضمناً برای تکمیل مجازات اصداری، حکم بر جمع آوری بیست حدیث و روایت معصومین (ع) در رابطه با خوش رفتاری با حیوانات توسط محکوم علیه صادر شده است.

آفاقی ادامه داد: با توجه به ساز و کارهای بهداشتی و الزامات نگهداری سگ های نگهبان و همچنین مقررات مربوط به جمع آوری سگ های بدون صاحب و ولگرد و تکالیف دستگاه های متولی در این خصوص، آزار حیوانات به هر بهانه عملی غیر اخلاقی، غیر شرعی و غیر قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم ساماندهی سگ های بلاصاحب برای سگ آزار در سرعین

صدور حکم ساماندهی سگ های بلاصاحب برای سگ آزار در سرعین