مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:552023-01-09اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان گناوه


20 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزشی شهرستان گناوه اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدتقی صفری بعد از ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اظهار با تقدیر از تلاش های رییس پیشین این اداره اظهار داشت: انتظار می رود از رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با بهره گیری از خرد جمعی و نقطه نظرات پیشکسوتان و دلسوزان ورزش شهرستان، گام های مؤثری و اساسی برای پیشرفت ورزش شهرستان بردارد.

فرماندار گناوه افزود: شهرستان گناوه دارای ورزشکاران مستعدی است که با وجود کمبود امکانات در میادین ملی و بین المللی صاحب مقام های برتر هستند و انتظار می رود مسئولان استانی نیز نگاه ویژه ای به ورزش این شهرستان داشته باشند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم چند پروژه ورزشی نیمه تمام در شهرستان گناوه فعال شده است که یکی از مهمترین این پروژه ها احداث سالن ورزشی 1500 نفری بانوان است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی زیرساخت های ورزشی شهرستان گناوه تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه از لحاظ زیرساخت ها و سرانه ورزشی عقب افتادگی هایی دارد برنامه ریزی کرده ایم تا آنچه مستحق ورزش شهرستان باشد محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان گناوه

اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان گناوه