مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:352023-01-09اجتماعي

آماده باش 100 نفر از پرسنل شهرداری آستارا برای مقابله با بحران


شهردار آستارا از آمادگی 100 نفر از نیروها و ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با حوادث احتمالی بارش برف خبر داد.

- میثم الوان پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و بارش برف در شهرستان آستارا حدود 100 نیرو و ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری بندر آستارا برای مقابله با حوادث بارش برف در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری دارای دو دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بابکت، دو دستگاه کمپرسی و دو دستگاه ماشین آتش نشانی بوده و سرویس و تعمیرات لازم روی تمامی ماشین آلات انجام شده و مشغول فعالیت در شهر می باشند.

شهردار آستارا با بیان اینکه با صاحبان شرکت های بخش خصوصی که در این شهرستان ماشین آلات سنگین در اختیار دارند، هماهنگی لازم انجام شده است تا در زمان بارش برف و بحران به شهرداری کمک کنند، افزود: با هشدار قرمز هواشناسی، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری آستارا تشکیل و نیروها چارت بندی و شیفت بندی می شود و هنگام بارش برف به صورت شیفتی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

الوان پور با اشاره به اتخاذ تدابیر مناسب برای پاکسازی و بازگشایی خیابان های اصلی افزود: مسیرهای منتهی به مراکز درمانی، بیمارستان ها، اورژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 100 نفر از پرسنل شهرداری آستارا برای مقابله با بحران

آماده باش 100 نفر از پرسنل شهرداری آستارا برای مقابله با بحران