مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:202023-01-09سياسي

دستور کارتر برای پروپاگاندا علیه جمهوری اسلامی


رهبرانقلاب با اشاره به انتشار سندی طبقه بندی شده از سوی آمریکایی علیه جمهوری اسلامی، علاج نقشه های بدخواهان و پروپاگاندای دشمنان را تبیین صحیح حقایق با ابتکار و نوآوری دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامروز در سخنانی مهم در دیدار با مردم قم پیروزی انقلاب و نجات ایران از سلطه سنگین آمریکا را علت اصلی دشمنی با نظام اسلامی برشمردند و با اشاره به انتشار سندی طبقه بندی شده از یک مرکز معتبر آمریکایی مبنی بر دستور کارتر رییس جمهور وقت برای سرنگونی جمهوری اسلامی، آن هم فقط 10 ماه پس از پیروزی انقلاب، بیان داشتند: بر اساس این سند، کارتر به سازمان سیا دستور می دهد که جمهوری اسلامی را سرنگون کند و اولین راهبردی که برای سرنگونی ذکر کرده، استفاده از ابزار تبلیغات است.

حضرت آیت الله خامنه ای تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی به وسیله مجموعه ای از اقدامات اعم از تهدید، تحریم، جاسوسی، نفوذ، فشار حداکثری، ایجاد اتحادهای ضد ایرانی، ایران ستیزی، اسلام ستیزی و شیعه ستیزی را تلاش مستمر آمریکایی ها در طول 43 سال گذشته خواندند و افزودند: در رأس همه این کارها، ضربه زدن به جمهوری اسلامی به وسیله تبلیغات بوده است.

ایشان افزودند: پس از دستور کارتر در 43 سال قبل برای سرنگونی جمهوری اسلامی، امریکایی ها از هر وسیله ای به خصوص تبلیغات و پروپاگاندا برای تحقق این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور کارتر برای پروپاگاندا علیه جمهوری اسلامی

دستور کارتر برای پروپاگاندا علیه جمهوری اسلامی