مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:202023-01-09اجتماعي

آموزش و پرورش می تواند در جهت ارتقای سلامت اداری گام های مهمی بردارد


مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان می تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گام های پایه ای بردارد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان می تواند در حوزه ارتقای سلامت اداری گام های پایه ای بردارد.

سید مجتبی هاشمی، امروز(19 دی) در نشست تخصصی دو روزه مدیران کل استانها، رئوسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قطب 4 کشوری(کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان) در استانداری کرمانشاه، با بیان اینکه آموزش و پرورش یک دستگاه چندبعدی با کارکردهای مختلف است، گفت: سلامت اداری به عنوان یک اولویت در آموزش و پرورش مطرح است، چون مردم نمی توانند بپذیرند هیچ نقطه سیاهی در تابلوی سفید آموزش و پرورش باشد.

هاشمی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید در حوزه ارتقای سلامت اداری ورود کند، گفت: اگر قرار است در حوزه سلامت اداری اتفاقی بیافتد، باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش در راستای ارتقای سلامت اداری مدل بومی شده لازم دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش می تواند در جهت ارتقای سلامت اداری گام های مهمی بردارد

آموزش و پرورش می تواند در جهت ارتقای سلامت اداری گام های مهمی بردارد