مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:102023-01-09اجتماعي

دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در آماده باش کامل


مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان از امشب دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل باشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان از امشب دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل باشند.

علیرضا نیک روز ، روز دوشنبه 19 دی 1401 در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی اعلام ستاد مدیریت بحران کشور و سازمان هواشناسی از امشب تا فرداشب سامانه بارشی وارد استان می شود و شاهد بارش برف و باران در همه مناطق استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هواشناسی در همین خصوص هشدار سطح نارنجی صادر کرده بر لزوم آمادگی همه دستگاه ها برای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از کنده کاری که در بلوار قرنی شهر یاسوج توسط بنیاد تعاون فراجا انجام شده، خاطرنشان کرد: برای این اقدام که تهدیدی برای مرکز استان است چاره اندیشی شود.

نیک روز با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت ها و اختیارات قانونی برای پیش بینی و پیشگیری از بحران استفاده کنیم، تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز نظارت لازم را داشته باشند تا در ایام بارش ها موردی از قطعی گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در آماده باش کامل

دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در آماده باش کامل