مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:052023-01-09اجتماعي

اجرای سرشماری پرندگان آبزی تا 29 دی ماه در اردبیل


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سرشماری پرندگان آبزی و کنارآبزی در استان اردبیل آغاز شده و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قاسم پور بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرشماری پرندگان آبزی و کنارآبزی در استان اردبیل آغاز شده که در بیش از 20 سایت سرشماری پرندگان اجرایی می شود و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: این سرشماری توسط کارشناسان اداره نظارت بر امور حیات وحش و ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها در تالاب ها، آبگیرها و زیستگاه های زمستان گذرانی پرندگان مهاجر اجرا خواهند کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: آگاهی از تعداد و تنوع گونه های پرندگان و همچنین جمع آوری اطلاعات و آگاهی از وضعیت جمعیت پرندگان آبزی و کنارآبزی از اهداف برگزاری این سرشماری است.

قاسم پور ادامه داد: هرساله هزاران قطعه پرنده حمایت شده از جمله پلیکان، زنگوله بال، خروس کولی، قوی گنگ، قوی فریادکش، غاز خاکستری، عروس غاز، انواع اردک، فاخته و درنای خاکستری برای زمستان گذرانی به استان اردبیل مهاجرت می کنند.

وی به ممنوعیت شکار و صید پرندگان اشاره کرد و گفت: مأموران حفاظت محیط زیست به طور شبانه روزی در حال گشت زنی بوده و با شکارچیان متخلف برخورد خواهند کرد، از دوستداران حیات وحش تقاضا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سرشماری پرندگان آبزی تا 29 دی ماه در اردبیل

اجرای سرشماری پرندگان آبزی تا 29 دی ماه در اردبیل