مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:002023-01-09حوادث

آماده باش نیروهای امدادی در پی بارش باران و برف در گیلان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک در حالت آماده باش قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیاوش غلامی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته در محور سیاهکل به دیلمان منطقه آغوزی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به 20 خودروی در راه مانده امداد رسانده و همچنین به 10 خودرو نیز در محور رودبار به قزوین عوامل امدادی خدمات رسانی کردند.

غلامی با اشاره به وقوع آتش سوزی جنگل و مرتع طی دو روز گذشته در سراوان عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به عنوان پشتیبان در کنار آتش نشانی و سایر دستگاه های حوزه مربوطه امدادرسانی کردند، افزود: تا پایان ساعات دیشب عملیات اطفای حریق پایان یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از آماده باش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان گیلان برای کلیه کارکنان، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان، آماده باش کامل اعلام شده است.

غلامی با تاکید بر اینکه پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارند، ادامه داد: این بالگرد در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای امدادی در پی بارش باران و برف در گیلان

آماده باش نیروهای امدادی در پی بارش باران و برف در گیلان