مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:002023-01-09اجتماعي

تلفات غیرعادی طیور بومی در اردبیل کنترل می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیله سوار گفت: در راستای پیشگیری از وقوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تلفات غیرعادی در طیور بومی به ویژه در روستاها کنترل و گزارش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف بدرزاده بعدازظهر دوشنبه در نشست بررسی و پایش مستمر مراقبت از شیوع بیماری های طیور در بیله سوار اظهار کرد: با پایش و مراقبت مستمر تاکنون موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در این شهرستان مشاهده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پایش مستمر زیستگاه های پرندگان مهاجر در بازدیدهای مشترک دامپزشکی با محیط زیست در سطح شهرستان و برگزاری ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شهرستان انجام شده و اقدامات کنترلی و امنیت زیستی در واحدهای پرورش طیور انجام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیله سوار اطلاع رسانی توسط ادارات دامپزشکی به مسئولان بهداشتی و دامپزشکان را یادآور شد و بیان کرد: دامپزشکان دارای پروانه اشتغال و متقاضیان فعالیت در واحدهای پرورش طیور باید با رعایت اصول بهداشتی و اعلام وقوع تلفات غیرعادی به ادارات دامپزشکی در زمینه پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان همت کنند.

بدرزاده با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید اطلاعات دقیق از این بیماری داشته و تلفات غیرعادی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات غیرعادی طیور بومی در اردبیل کنترل می شود

تلفات غیرعادی طیور بومی در اردبیل کنترل می شود