مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 17:002023-01-09سياسي

انتقاد عضو شورا از ادامه مازوت سوزی در نیروگاه رامین اهواز


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به تکذیب مازوت سوزی در تهران گفت: چرا باید مازوت سوزی در نیروگاه رامین اهواز انجام شود؟ اهواز که آلایندگی ناشی از فعالیت شرکت های فولاد، - ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به تکذیب مازوت سوزی در تهران گفت: چرا باید مازوت سوزی در نیروگاه رامین اهواز انجام شود؟ اهواز که آلایندگی ناشی از فعالیت شرکت های فولاد، نفت مارون، نفت کارون و شرکت کربن را دارد باید آلایندگی مازوت سوزی نیروگاه رامین را هم داشته باشد؟ احمد سراج در نود و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (19 دی ماه) در خصوص برنامه سالانه خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: اهواز به کارگاه عمرانی تبدیل شده و این موضوع برای دولت یک افتخار است.

هر چند امروز این وضعیت، زحمت هایی دارد اما در آینده مردم شیرینی این کارها را خواهند چشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امیدواریم با ترمیم نوارهای حفاری، از هم اکنون کام مردم از این خدمات شیرین شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز با اشاره به تکمیل مطالعات شبکه فاضلاب بلوک مرکز شهر، بیان کرد: شاید بیش از 50 سال است که نیم نگاهی هم به این نقطه نشده است اما اکنون اعتبارات خوبی در این خصوص در نظر گرفته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورا از ادامه مازوت سوزی در نیروگاه رامین اهواز

انتقاد عضو شورا از ادامه مازوت سوزی در نیروگاه رامین اهواز