مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:552023-01-09اجتماعي

توزیع تغذیه رایگان در مدارس روستای کوه سفید استان قم


کمیته امداد استان قم در یک اقدام فرهنگی، حمایتی با هماهنگی آموزش و پرورش، اقدام به توزیع شیر و کیک رایگان در مدارس روستای کم برخوردار روستای کوه سفید استان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کمیته امداد استان قم، دوشنبه نوزدهم دی ماه با حضور در جمع دانش آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف در دبستان برکت روستای کوه سفید با اشاره به روایت أَنتُم صُغَراءُ قَومُنا عَصَی أَن تَـکوُنوُا کُبَراءُ قَومُنا خطاب به آنها گفت: شما به زودی بزرگان جامعه خواهید بود و تصمیم گیری های مهم کشور به دست شما خواهد بود.

وی داستانی از سردار شهید قاسم سلیمانی برای دانش آموزان تعریف کرد و ادامه داد: این سردار شهید از دوران کودکی ایثارگر و فداکار بود و از همان ابتدا خودساخته پرورش شد و همه دیدیم که چه خدمات بزرگی به جهان اسلام و جبهه مقاومت کرد و چقدر بین ملت های مسلمان محبوب بود.

مسعودیان راد توزیع شیر و کیک رایگان در مدارس روستای کم برخوردار کوه سفید را یکی از خدمات برجسته این نهاد در این روستا برشمرد تأکید کرد: یقین دارم در حال حاضر امروز تنها مدرسه ی کشور که در حال توزیع تغذیه رایگان است، مدرسه ی برکت در روستای کوه سفید استان قم است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه با اعتباری نزدیک به 25 میلیون تومان، پنجهزار بسته شیر و کیک توسط این نهاد خریدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تغذیه رایگان در مدارس روستای کوه سفید استان قم

توزیع تغذیه رایگان در مدارس روستای کوه سفید استان قم