مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:452023-01-09پزشكي

پیشنهاد ارزیابی داروی پکسلووید به سازمان غذا و دارو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تاثیر دارو های ضدویروسی خوراکی مانند «پکسلووید» و «مولنوپیراویر» در بخش سرپایی در جلسه کمیته علمی کشوری کرونا بررسی شد.

- حمیدرضا جماعتی گفت: تاثیر دارو های ضدویروسی خوراکی مانند پکسلووید و مولنوپیراویر در بخش سرپایی در جلسه کمیته علمی کشوری کرونا بررسی شد.

پیشنهاد این کمیته به سازمان غذا و دارو، با توجه به تاثیر بهتر پکسلووید ، ارزیابی ظرفیت تولید این دارو در شرکت های دارویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: تاثیر دارو های ضدویروسی خوراکی مانند پکسلووید و مولنوپیراویر در بخش سرپایی در جلسه کمیته علمی کشوری کرونا بررسی شد.

پیشنهاد این کمیته به سازمان غذا و دارو، با توجه به تاثیر بهتر پکسلووید ، ارزیابی ظرفیت تولید این دارو در شرکت های دارویی و در صورت طی مراحل قانونی، ورود به فهرست دارویی کشور است.

دکتر حمیدرضا جماعتی با اشاره به برگزاری هشتاد و یکمین جلسه کمیته علمی کشوری کرونا، اظهار داشت: در این جلسه، آخرین وضعیت دستورالعمل های درمانی کرونا در دنیا بررسی و مشخص شد که در زیرسویه های جدید اُمیکرون که میزان بستری و مرگ و میر کمتری نسبت به سویه های قبلی نظیر دلتا دارند، باید به دنبال تقویت بخش سرپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ارزیابی داروی پکسلووید به سازمان غذا و دارو

پیشنهاد ارزیابی داروی پکسلووید به سازمان غذا و دارو