مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:452023-01-09اقتصادي

86 درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان نهادهای حمایتی نهاوند پرداخت شد


از ابتدای سال تا کنون 86 درصد از تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی نهاوند با همکاری بانک های عامل شهرستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند ضرغام احمدوند بعد از ظهر امروز در شورای اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به اداره بهزیستی بیش از 36 میلیارد تومان بوده که با معرفی طرح های اشتغالزایی به بانک ها بیش از 86 درصد تسهیلات مورد نظر به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع 36 میلیارد تومان اعتبار کمیته امداد بیش از 31 میلیارد و 500 میلیون تومان معادل 86 درصد اعتبارات تخصیصی به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه سیاست کلی دولت برای جوانان بحث ایجاد اشتغال در سطح کشور است اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم دولت بتواند به قولی که به مردم داده عمل کند و به اهداف خود برسد.

مدیر اجرایی بنیاد برکت استان همدان در رابطه با اقدامات این نهاد در نهاوند گفت: یکی از اهداف بنیاد برکت حمایت از طرح های اشتغالزایی است که در بلندمدت باید به اشتغال پایدار در سطح روستاها بینجامد.

بهنام بیگ محمدی افزود: از سال 99 فعالیت های بنیاد برکت در نهاوند آغاز شده که در این سال ما در 15 روستا 260 طرح را شروع و 266 اشتغال ایجاد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان نهادهای حمایتی نهاوند پرداخت شد

86 درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان نهادهای حمایتی نهاوند پرداخت شد