مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:352023-01-09ورزشي

نخستین کنفرانس ملی طبیعت درمانی بسکی در گلستان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از برگزاری نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت، طبیعت گردی و طبیعت درمانی بسکی طی بهمن در گلستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد ساوری عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت، طبیعت گردی و طبیعت درمانی بسکی اظهار کرد: دکتر غلامعلی بسکی فعال و دوستدار محیط زیست ملقب به پدر طبیعت ایران، چهره ای ملی و بین المللی بود که اقدامات بسیار مؤثر و ماندگاری برای مردم منطقه و استان به یادگار گذاشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت، طبیعت گردی و طبیعت درمانی بسکی در روزهای 6 و هفت بهمن ماه سال جاری در گنبدکاووس با حضور فعالان حوزه های گردشگری و سلامت، اعم از جوامع تأسیسات گردشگری، دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی، شرکت های سازنده تجهیزات پزشکی، تولیدکننده گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، استارتاپ ها، شرکت های تسهیل گر سلامت و غیره برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این کنفرانس در محورهای مختلفی از جمله توریسم تندرستی، اصلاح سبک زندگی، پیشگیری از بیماری های مزمن با تغذیه، ورزش درمانی، نقش طبیعت درمانی در پیشگیری و نقاهت، آرام سازی و ذهن آگاهی در طبیعت، هماهنگی با انرژی های طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس ملی طبیعت درمانی بسکی در گلستان برگزار می شود

نخستین کنفرانس ملی طبیعت درمانی بسکی در گلستان برگزار می شود