مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:252023-01-09اجتماعي

محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم به طور کامل پاکسازی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم به طور کامل پاکسازی شده و تردد در آن جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین هاشمی بعدازظهر دوشنبه در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل با بیان اینکه ساعت 39 دقیقه بامداد امروز دوشنبه در اثر ریزش کوه در محدوده تونل 11 و 12 جاده اردبیل-سرچم مسدود شده بود، اظهار کرد: محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم با تلاش راهداران به طور کامل پاکسازی شده و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به تداوم بازگشایی مسیرهای روستایی استان افزود: تاکنون راه ارتباطی 300 روستای استان بازگشایی شده که اغلب روستاهایی شهرستان های خلخال، کوثر و گرمی که راه های ارتباطی آنها همچنان مسدود است که راهداران به تدریج راه این روستاها را هم بازگشایی خواهند کرد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تمامی راه های اصلی و فرعی استان اردبیل باز است و تردد در این مسیرها با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ امکان پذیر است.

هاشمی ادامه داد: از شهروندان تقاضا داریم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم به طور کامل پاکسازی شد

محدوده ریزش کوه در مسیر سرچم به طور کامل پاکسازی شد