مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:302023-01-09سياسي

حوادث 3 ماه اخیر منجر شد تا جایگاه امنیت را بدانیم


حوادث 3 ماه و نیم گذشته منجر می شود تا جایگاه امنیت را بدانیم - رییس ستاد کل نیروهای  مسلح گفت: حوادث 3 ماه و نیم گذشته منجر می شود تا جایگاه امنیت را بدانیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشگر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین تکریم فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح در مقابل دشمنان ایستادگی کردند گفت: البته این نیروها با کمی کم مهری نیز مواجه شدند که اجر آنها با خدا است و توانستند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: حوادثی که در 19 دی ماه 1356 که سرآغاز انقلاب اسلامی بود تا سایر اتفاقات این روز بزرگ همچون عملیات کربلای 5 که عظیم ترین عملیات دفاع مقدس بود همگی در راستای انقلاب اسلامی بوده است.

سرلشگر باقری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی گفت: خدمت هم رزمان عزیز خود در فرماندهی سلام می گویم و قدردان خانواده این عزیزان هستیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حوادث 3 ماه و نیم گذشته منجر می شود تا جایگاه امنیت را بدانیم اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی ممکن نمی شود و تمامی فعالیت های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای پیش برد زندگی مردم الزام دارد.

وی ادامه داد: عزیزان ما در نیروی انتظامی در 3 ماه و نیم گذشته در سرتاسر کشور برای ایجاد امنیت ایستادگی کردند و امنیت را به کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث 3 ماه اخیر منجر شد تا جایگاه امنیت را بدانیم

حوادث 3 ماه اخیر منجر شد تا جایگاه امنیت را بدانیم