مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:052023-01-09سياسي

راه اندازی 69 کارگاه کوچک در کل کشور/ نان 700 خانوار تامین شد


مدیر اشتغال زایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بابیان اینکه طی سال جاری 69 کارگاه کوچک راه اندازی شد، گفت: از این کارگاه ها، نان 700 خانوار تامین شده است.

- شاهرود- مدیر اشتغال زایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بابیان اینکه طی سال جاری 69 کارگاه کوچک راه اندازی شد، گفت: از این کارگاه ها، نان 700 خانوار تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن رضا مرادی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک کارگاه خیاطی شهر شاهرود در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 69 کارگاه کوچک زود بازده در کل کشور راه اندازی شده است، ابراز داشت: هدف از راه اندازی این کارگاه ها ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد نیازمند است تا بتواند این گروه جامعه نیز سهم کوچکی در رونق اقتصادی کشور ایفا کنند.

وی ضمن بیان اینکه با راه اندازی این کارگاه ها 700 نفر مشغول کار شدند، افزود: ترتیبی در نظر گرفته شد تا این افراد بتوانند با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در کنار اشتغال مهارتی را نیز فراگرفته و برای آنها گواهینامه صادر شود.

مدیر اشتغال زایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا کشور بابیان اینکه علاوه بر این موارد چهار کارگاه قالیبافی با تحت پوشش قرار دادن 100 خانوار نیز طی سال جاری راه اندازی شدند، ابراز داشت: این آمار برای استان سمنان شامل هشت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 69 کارگاه کوچک در کل کشور/ نان 700 خانوار تامین شد

راه اندازی 69 کارگاه کوچک در کل کشور/ نان 700 خانوار تامین شد