مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:052023-01-09اقتصادي

فعال شدن 8 مرکز تجاری ایران در آفریقا


مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران می گوید شبکه ای از هشت مرکز تجاری در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده و به ارائه طیف وسیعی از خدمات به شرکت های تولیدی و صادراتی که بنای حضور در بازار آفریقا را دارند، - می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان توسعه تجارت با برگزاری همایش بررسی ظرفیت های تجاری شمال آفریقا، به برخی اقدامات انجام شده برای تسهیل حضور صادرکنندگان ایرانی در آفریقا پرداخته و جزییاتی از این طرح ها را ارائه کرده است.

در ابتدای این همایش، سید محمد صادق قنادزاده - مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران - با برشمردن ویژگیهای کم نظیر قاره آفریقا به تشریح برخی موانع موجود پرداخت و از لزوم همگرایی بیشتر در تمامی ارکان نظام برای بهره گیری حداکثری از ظرفیت های قاره بکر آفریقا گفت.

وی همچنین با برشمردن مجموعه اقدامات گسترده سازمان توسعه تجارت ایران در جهت ایجاد و افزایش شناخت دو طرفه بین ایران و کشورهای قاره آفریقا، به حضور در 4 رویداد بزرگ نمایشگاهی آفریقا، تبادل بیش از 100 هیئت تجاری، برگزاری سلسله همایش های معرفی ظرفیت های تجاری آفریقا، اعزام قریب الوقوع 3 رایزن به مناطق مختلف آفریقا و نشست های تخصصی متعدد با اتحادیه ها و سندیکاهای صادراتی کشور طی 9 ماهه گذشته اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 8 مرکز تجاری ایران در آفریقا

فعال شدن 8 مرکز تجاری ایران در آفریقا