مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:512023-01-09سياسي

شهیدان گمنام در دانشگاه ها و مسؤولیتی که مضاعف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیین پرشور تشییع و تدفین شهیدان گمنام در مراکز دانشگاهی برخی شهرستان های استان سمنان در روزهای اخیر برگزار شد و دانشجویان و دانشگاهیان در این برنامه ها، حضور باشکوهی را به ثبت رساندند.

حالا بعد از گذشت چند روز، فعالان دانشجویی ضمن تجدید میثاق دوباره با شهدای دوران دفاع مقدس، تأکید می کنند که ادامه دهنده راه آنها در راستای تقویت انقلاب اسلامی هستند.

میثاقی دوباره بستیم عرفان بهمنی، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در این باره در گفت وگو با فارس بیان کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام در شب شهادت مظلومه دوعالم، حضرت صدیقه طاهره (س) بر دوش مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شاهرود تشییع و در دانشگاه علوم پزشکی این شهر به خاک سپرده شد و اتفاق باشکوهی بود.

وی، حس و حال مردم شاهرود را در این استقبال مثال زدنی توصیف کرد و افزود: حضور آحاد مردم با هر شکل و عقیده ای در استقبال از این شهید و اتحاد و همدلی مردم این شهر و همچنین انسجام دانشگاهیان، از برکات حضور این شهید در آغوش مردم شاهرود بود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: دانشجویان و دانشگاهیان امروز عهد و میثاقی دوباره با فرزندان روح الله (ره) بستند تا همیشه در راه علم اندوزی و خدمت به این نظام مقدس مجدانه اهتمام و تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان گمنام در دانشگاه ها و مسؤولیتی که مضاعف شد

شهیدان گمنام در دانشگاه ها و مسؤولیتی که مضاعف شد