مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:452023-01-09سياسي

جمهوری اسلامی به زنان هویت بخشید


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی به زنان هویت بخشید، گفت: زبان خوب و برخورد مناسبت می تواند فریب خوردگان را به آغوش ارزش های اسلامی برگداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه هفته زن و ولادت حضرت زهرا(س) قرار داریم و این هفته و استفاده از این فرصت برای رسالت های بانوان بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع بانوان یک نقشه راه بود که ترسیم شد و مقام معظم رهبری بسیار زیبا فرمودند که ما در بحث حقوق زنان باید تهاجمی عمل کنیم و نباید بگذاریم فرهنگ ما مورد تهاجم قرار گیرد تا موضع منفعلانه داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه دشمن، کیان خانواده در ایران را مورد هدف قرار داده است افزود: دشمنان به صراحت رابطه های درون و برون خانواده را مورد تاراج قرار داده اند و سعی دارند این برنامه را در کشورهای مسلمان مانند ایران اجرا کنند و این هوشیاری لازم را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی به زنان هویت بخشید

جمهوری اسلامی به زنان هویت بخشید