مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:352023-01-09پزشكي

ارائه بیش از 8 هزار خدمت درمانی رایگان به نیازمندان پارسیانی


مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از حضور گروه های جهادی درمانی در شهرستان پارسیان و ارائه بیش از 8 هزار خدمت رایگان پزشکی و دندانپزشکی تخصصی به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز اظهار کرد: با همکاری استانداری هرمزگان، قرارگاه مردمی سلامت، ستاد هماهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بیستمین اردوی گروه های جهادی درمانی در شهرستان پارسیان در حال انجام است.

  وی افزود: گروه های جهادی استان هرمزگان با حضور دندان پزشکان و پزشکان متخصص به مدت چهار روز در شهرستان پارسیان مستقر شدند و به نیازمندان این شهرستان خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی تخصصی ارائه کردند.

  مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در پایان یادآور شد: گروه جهادی اعزامی متشکل از 50 نفر دندان پزشکان، پزشکان متخصص در بخش های داخلی، زنان و زایمان، نوزادان، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی بوده است که در این مدت بیش از هشت هزار خدمت دندانپزشکی و تخصصی درمانی رایگان به نیازمندان ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برگزاری اردوهای جهادی پزشکی به همت قرارگاه مردم استانداری هرمزگان و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و سپاه شهرستان پارسیان برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 8 هزار خدمت درمانی رایگان به نیازمندان پارسیانی

ارائه بیش از 8 هزار خدمت درمانی رایگان به نیازمندان پارسیانی