مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:302023-01-09حوادث

دستگیری متهمان حفاری غیر مجاز در نیشابور


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان به حفاری غیر مجاز و کشف 2 دستگاه گنج یاب به همراه وسایل و لوازم مربوطه در نیشابور خبر داد.

- سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر این که افرادی در زمینه خرید و فروش اشیاء عتیقه و حفاری غیر مجاز در بخش سرولایت نیشابور فعالیت می کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه های انتظامی سرولایت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: تیمهای گشتی پاسگاه انتظامی چکنه حین گشت زنی به یک خودرو پراید و همچنین افرادی مظنون و بلافاصله وارد عمل شدند که در یک عمیلات ضربتی هر 4 نفر سرنشین خودرو اهل شهر مشهد  دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه گنج یاب ، لب تاپ و برخی وسایل و لوازم مورد نیاز حفاری کشف و یک خودرو پراید را هم توقیف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان کرد: در ادامه ماموران پاسگاه انتظامی کلاته محمدجان بخش سرولایت به یک دستگاه خودرو پراید دیگر در محدوده کلاته محمدجان مظنون که با اقدام به موقع ماموران ،خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو و محل یک دستگاه گنج یاب به همراه برخی وسایل مورد نیاز در حفاری کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمان حفاری غیر مجاز در نیشابور

دستگیری متهمان حفاری غیر مجاز در نیشابور