مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:302023-01-09سياسي

شورای شهر می تواند برای دستگاه های اجرایی مصوبه لازم الاجرا داشته باشد


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان خواستار تصویب طرح هایی از سوی شورای شهر و الزام دستگاه های اجرایی به اجرای این طرح ها مطابق قانون شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان خواستار تصویب طرح هایی از سوی شورای شهر و الزام دستگاه های اجرایی به اجرای این طرح ها مطابق قانون شد.

فرزاد شاه ولی در نود و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (19 دی ماه) در خصوص برنامه سالانه خدمات شهری در چارچوب اعتبارات و بودجه دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات بعضا بین دستگاه های خدمت رسان اختلاف نظر وجود داشته است و در پاره ای از موارد، این اختلاف نظر به سطح شهر کشیده می شد و بعضا صحنه هایی مشاهده می شد که زیبنده مدیریت شهری نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با بررسی های انجام شده متوجه شدیم قانون بند 32 ماده 80 قانون شوراها وجود دارد که بنا بر آن شوراها می توانند برای دیگر دستگاه ها علاوه بر شهرداری، مصوباتی داشته باشند اما زیاد به این قانون توجه نمی شود؛ بنابراین با هماهنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، این قانون به دستگاه های خدمت رسان ابلاغ شد تا به صورت مستمر جلساتی در این خصوص تشکیل و برنامه دستگاه های اجرایی در سال 1402، به شورای شهر ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر می تواند برای دستگاه های اجرایی مصوبه لازم الاجرا داشته باشد

شورای شهر می تواند برای دستگاه های اجرایی مصوبه لازم الاجرا داشته باشد