مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:552023-01-09اقتصادي

جانی دوباره بر توسعه شهرک های صنعتی همدان


در نیمه نخست امسال توسعه شهرک های صنعتی در همدان جان دوباره گرفته و طرح هایی که سال ها قفل شده بود دوباره به عرصه عمل بازگشته است؛ تأمین برق در شهرک ها هشت برابر سالانه دولت قبل است و بهره برداری از طرح ها 6 برابر میانگین سالانه.

- خبرگزاری فارس ـ همدان؛ عملکرد درخشان دولت مردمی در ایجاد و توسعه اراضی صنعتی در همدان در وادی سرمایه گذاری، تولید و نهایتاً اشتغال مهمترین مسأله زیرساخت ها به ویژه زمین ها و شهرک های صنعتی است که مسأله اولیه رونق تولید است.

در واقع ابتدا باید ایجاد و توسعه اراضی صنعتی در دستور کار قرار گیرد و دولت شرایط اولیه را فراهم کند تا سپس سرمایه گذاران داخلی و خارجی را تشویق کند تا نسبت به راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ اقدام کنند.

در این میان، استان همدان هنوز به مرحله مطلوب نرسیده است، اما با وجود آنکه در چند سال اخیر ایجاد و توسعه اراضی صنعتی در محاق فراموش سپرده شده بود با روی کار آمدن دولت سیزدهم، ایجاد زیرساخت ها رونق دوباره یافت به طوری که در طول مدیریت جدید شرکت شهرک های صنعتی تأمین برق در شهرک ها هشت برابر سالانه دولت قبل و بهره برداری از طرح ها 6 برابر میانگین سالانه دولت قبل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانی دوباره بر توسعه شهرک های صنعتی همدان

جانی دوباره بر توسعه شهرک های صنعتی همدان