مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:552023-01-09اقتصادي

تامین آب پایدار نهضت ملی مسکن نیازمند اعتبار است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تامین آب پایدار خانه های طرح نهضت ملی مسکن در این استان را ضروری دانست.

- احمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نهضت ملی در سال 1400 در قالب طرح اقدام ملی ابلاغ و بعد از آن تبدیل به قانون جهش تولید مسکن شد.

وی افزود: ازجمله وظایفی که شرکت آب و فاضلاب در طرح اقدام ملی مسکن برعهده گرفت، طراحی تأسیسات زیربنایی این پروژه بود، که بلافاصله در شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری بخش مستقلی برای آن در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کار طراحی تأسیسات در سایت های نهضت ملی مسکن انجام و برآورد قیمت ها صورت گرفته، همچنین نقشه های اجرایی نیز تهیه شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: طرح های تأمین آب پایدار برای سایت های طرح نهضت ملی مسکن اعتبار بسیاری می طلبید که در قانون جهش مسکن نحوه تأمین آن پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: در سایت های مسکن که امکان تأمین آب پایدار وجود ندارد، آب موقت جهت اجرای ساخت و ساز تهیه شده است، در واقع در همه مکان هایی که ساخت و ساز مسکن انجام می شود، آب موقت تهیه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بعد از سکونت مردم در واحدهای ساخته شده باید به فکر تأمین آب پایدار برای آن ها باشیم، که اجرای این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار نهضت ملی مسکن نیازمند اعتبار است

تامین آب پایدار نهضت ملی مسکن نیازمند اعتبار است