مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:402023-01-09اقتصادي

دغدغه های سرمایه گذاران با جدیت پیگیری می شود


استاندار ایلام با بیان اینکه بیت الغزل توسعه استان حذف بوروکراسی اداری برای تولید و سرمایه گذاری است، گفت: فرآیند صدور مجوزها برای تولید و سرمایه گذاری در استان کاهش می یابد.

- دکتر حسن بهرام نیا امروز دوشنبه، 19 دی ماه در نشست با جمعی سرمایه گذاران استان اظهار کرد: یکی از دغدغه های جدی ایلام بحث اشتغال، تولید و سرمایه گذاری است و در طول یک سال خدمت به عنوان استاندار در ایلام همواره در قالب کارگروه ها و نشست هایی، برنامه ها و راهکارهای مختلفی برای رفع مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران اتخاذ و بسیاری از مشکلات و موانع تولیدکنندگان برطرف شده است.

وی سرمایه گذاران را پیشران توسعه هر استان عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در این نشست نظرات و راهکارهای خود را ارائه کردند و خلاءهای تولید را شناسایی و عنوان کردند و بیانات و دغدغه های سرمایه گذاران با جدیت پیگیری می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: مسائل حوزه اشتغال، تولید و سرمایه گذاری در استان با جدیت پیگیری و رصد می شود و فرآیند صدور مجوزها برای تولید و سرمایه گذاری در استان کاهش می یابد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: سال های قبل مجبور به خرید گندم از سایر کشورها بودیم اما امروز این محصول استراتژیک با کمک یک سرمایه گذار با بیشترین سطح تولید در کشور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های سرمایه گذاران با جدیت پیگیری می شود

دغدغه های سرمایه گذاران با جدیت پیگیری می شود