مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:402023-01-09سياسي

آمادگی بنادر هرمزگان برای استقبال از مسافران دریایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به آماده سازی و ارتقای ایمنی شناورها جهت استقبال از مسافران و گردشگران دریایی در دور نخست سفرها در ماه بهمن گفت: - 39 فروند شناور با ظرفیت 4 هزار و 200 صندلی آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در بنادر مرکز هرمزگان هستند.

حسین عباس نژاد، امروز(19 دی ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 90 درصد سفرهای دریایی در بنادر این استان به عنوان پایتخت سفرهای دریایی انجام می گیرد، اظهار کرد: 39 فروند شناور با ظرفیت 4 هزار و 200 صندلی آماده جابه جایی مسافران و گردشگران از بنادر مرکز استان است.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان در نیمه دوم سال پذیرای میلیون ها مسافر دریایی است، ادامه داد: این تعداد شناور در مسیرهای دریایی بندرعباس به قشم و بالعکس، بندرعباس به هرمز، قشم به هرمز و بالعکس، بندرعباس به ابوموسی، قشم و لارک و بالعکس در حال رفت و آمد هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه 2 روز در هفته شناور در مسیر بندرعباس ابوموسی و بالعکس رفت و آمد می کند، عنوان کرد: در حال حاضر 16 لندینگ کرافت نیز با ظرفیت 720 دستگاه خودرو به صورت 24 ساعته در مسیر بندر پل به لافت و بلعکس خدمات رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنادر هرمزگان برای استقبال از مسافران دریایی

آمادگی بنادر هرمزگان برای استقبال از مسافران دریایی