مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:352023-01-09اقتصادي

7 هزار متر مربع از اراضی تملکی بنیاد مسکن شهرستان خرامه رفع تصرف شد


مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه گفت: بالغ بر 7000 مترمربع از اراضی تملکی بنیاد مسکن در روستای آبشور این شهرستان رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اصغر ایزدی اظهار داشت: پس از قطعیت حکم و اخذ دستور قضایی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان خرامه و نیروهای نظامی و انتظامی این رفع تصرف انجام گرفت.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه، تصرف اراضی در حومه روستاها را عاملی بازدارنده برای توسعه روستایی دانست و افزود: بنیاد مسکن با اجرای طرح های هادی زمینه توسعه روستایی و محرومیت زدایی را فراهم کرده است، تصرف اراضی حومه روستاها زمینه بازنگری در اجرای طرح های هادی را کند می کند.

ایزدی گفت: در هر شهرستان کلیه دعاوی و اختلافات ناشی از هر گونه، تجاوز و غصب و تصرف عدوانی و مزاحمت و ممانعت از حق در مورد املاک مزروعی و اراضی شهری، باغات و قلمستانها، منابع آب، تأسیسات کشاورزی و دامداری، واحدهای کشت و صنعت، مؤسسات و اموال شرکتهای زراعی همچنین اراضی و مراتع ملی شده و جنگلهای ملی و امثال آنها واقع در حوزه قضایی آن شهرستان توسط قانون گذار شفاف شده و به آن رسیدگی می شود.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه ادامه داد: اجرای طرح های هادی و مدیریت زمین های کشاورزی  و منابع ملی در اطراف روستاها ، یکی از اولویت ها برای توسعه روستایی است و  بی توجهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار متر مربع از اراضی تملکی بنیاد مسکن شهرستان خرامه رفع تصرف شد

7 هزار متر مربع از اراضی تملکی بنیاد مسکن شهرستان خرامه رفع تصرف شد