مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:352023-01-09سياسي

زنان می توانند به عنوان پیشران در جامعه حضور یابند


مدیرکل امور دفتر زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: اگر جایگاه و هویت واقعی خود را بشناسیم تمایل و جایگاه مردگریزی برای انسان ها به وجود نمی آید.

- فائزه موسوی پیش از ظهر امروز (19 دی ماه) در دوره آموزشی مدیریت مصرف بهینه انرژی که در شرکت گاز استان زنجان برگزار شد، با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: اسلام به هویت انسانی فرد نگاه می کند.

اسلام انسان را در جایگاه عبد بودن می بیند و در مسیری که باید طی کند تا به مقصد برسد تفاوتی بین زن و مرد قائل نمی شود؛ ولی در طی مسیر در مدل رسیدن به مقصد جنسیت تاثیر دارد ولی در اصل تفاوتی در بنده بودن و عبدیت برای خداوند وجود ندارد چرا که خداوند جایگاه هایی را برای زن و مرد تعیین کرده است.

وی تصریح کرد: ندانستن هویت و جایگاه، گاهی باعث می شود بانوان غبطه بخورند که ای کاش شرایط جوری فراهم می شد که این قشر همانند مردها بودند و این اتفاقات به دلیل اشکالاتی است که در طی نوع مسیر داریم.

این مسئول تصریح کرد: زن ها می توانند به عنوان پیشران و حل کننده مسایل و نه به عنوان مسئله در جامعه حضور یابند؛ کسانی که می توانند بخشی از مسائل جامعه را حل کنند و اگر این گونه به هویت و جایگاه زنانه و مردانه نگاه کنند بسیاری از مسائلی که ذهن ها را آشفته می کند پیش نخواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان می توانند به عنوان پیشران در جامعه حضور یابند

زنان می توانند به عنوان پیشران در جامعه حضور یابند