مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:302023-01-09ورزشي

ارتباط عجیب رونالدو با منچستریونایتد/ پروژه طارمی به جایی نرسید!


مهاجم تیم فوتبال بشیکتاش در حالی به منچستریونایتد می رود که جانشین او بازیکنی است که کریستانو رونالدو جای او را در باشگاه النصر عربستان گرفت! - مهاجم تیم فوتبال بشیکتاش در حالی به منچستریونایتد می رود که جانشین او بازیکنی است که کریستانو رونالدو جای او را در باشگاه النصر عربستان گرفت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کریستیانو رونالدو پیش از شروع مسابقات جام جهانی 2022 از باشگاه منچستریونایتد جدا شد و با عقد قراردادی به ارزش سالانه 100 میلیون یورو راهی النصر عربستان شد.

از آنجا که سهمیه هشت بازیکن خارجی النصر پر بود، این باشگاه عربستانی در نهایت نام وینسنت ابوبکر مهاجم کامرونی را از لیست خارج کرد تا رونالدو جای او را بگیرد.

ابوبکر که در جام جهانی همراه با تیم ملی کامرون عملکرد قابل توجهی داشت اما خیلی زود مورد توجه باشگاه بشیکتاش ترکیه قرار گرفت و به زودی راهی این تیم خواهد شد.

به نوشته یاگیز صابونچواوغلو خبرنگار نقل و انتقالات ترکیه، ابوبکر درخواست قرارداد 2 میلیون و 600 هزار یورویی از بشیکتاش داشته است و احتمالاً به زودی جانشین ووت وگهورست مهاجم تیم ملی هلند می شود.

ووت وگهورست نکته جالب توجه این است که وگهورست از منچستریونایتد پیشنهاد جدی دارد و باوجود داشتن قرارداد با بشیکتاش، عزم خود را برای حضور در لیگ برتر انگلیس جزم کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط عجیب رونالدو با منچستریونایتد/ پروژه طارمی به جایی نرسید!

ارتباط عجیب رونالدو با منچستریونایتد/ پروژه طارمی به جایی نرسید!