مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:002023-01-09اقتصادي

چند توصیه پلیسی درباره «چک»/ صدور چک سفید امضا؛ ممنوع


تا جایی که امکان دارد از دریافت چک های صیاد سنوات گذشته که الزامی به ثبت آنها در سامانه بانک مرکزی وجود ندارد خودداری شود و دارندگان اینگونه چک ها نیز هرچه سریعتر نسبت به تعویض آنها اقدام کنند.

- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: هنگام ثبت چک های صادره و دریافتی توسط خریدار و فروشنده در سامانه بانک مرکزی قبل از انجام معامله به منظور احراز هویت و اصالت سنجی چک دقت لازم را داشته باشید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبداله چولکی با اعلام جزییات خبری مبنی بر  کلاهبرداری از طریق خرید و فروش و ارائه چک به ارزش 38 هزار میلیارد تومان و در پی آن دستگیری سایر اعضای این شبکه در استان مازندران ضمن توصیه به شهروندان اظهار داشت: هنگام ثبت چک های صادره و دریافتی توسط خریدار و فروشنده در سامانه بانک مرکزی قبل از انجام معامله به منظور احراز هویت و اصالت سنجی چک دقت لازم را داشته باشید.

  وی افزود: تا جایی که امکان دارد از دریافت چک های صیاد سنوات گذشته که الزامی به ثبت آنها در سامانه بانک مرکزی وجود ندارد خودداری شود و دارندگان اینگونه چک ها نیز هرچه سریعتر نسبت به تعویض آنها اقدام کنند.

   معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه در هنگام مراجعه به بانک ها به هیچ وجه چک خود را که شامل اطلاعات بانکی شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه پلیسی درباره «چک»/ صدور چک سفید امضا؛ ممنوع

چند توصیه پلیسی درباره «چک»/ صدور چک سفید امضا؛ ممنوع