مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:552023-01-09حوادث

انفجار گاز جان سه عضو خانواده را در شیراز گرفت


انفجار و آتش سوزی در ساختمان مسکونی، سه عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند و پدر و فرزند 15 را به شدت مصدوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع پیش از ظهر دوشنبه در خصوص این حادثه مرگبار بیان کرد: طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 22:58 شب جاری 18 دی ماه خود را به روستای کرونی رساندند.

وی گفت: یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه، دچار انفجار و آتش سوزی شده و شعله های آتش از درب و پنجره های این واحد مسکونی به بیرون زبانه می کشید.

آتش پاد قانع با اشاره به حضور خانواده 5 نفره در زمان وقوع حادثه در منزل مسکونی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول، پس از قطع جریان اصلی برق ساختمان، با استفاده از لوله های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این مقام مسئول، اضافه کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و پس از جستجو، یک نفر مرد حدوداً 38، مادر خانواده، دو پسر 15 و 7 ساله و دختر 12 ساله را که به شدت دچار سوختگی شده بود را از میان دود و حرارت خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار گاز جان سه عضو خانواده را در شیراز گرفت

انفجار گاز جان سه عضو خانواده را در شیراز گرفت