مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:552023-01-09سياسي

معتادین متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می شوند


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در کرمانشاه گفت: معتادین متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد شهبازی ظهر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات جدی جامع هدف بهزیستی بحث ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش است که در این راستا از ظرفیت های استانی، ملی و سایر مجموعه های همراه برای اشتغال مددجویان و معلولین استفاده خواهیم کرد و برای اجرای کردن سهم سه درصدی معلولین در استخدام ها تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اینکه 9 هزار مددجوی بهزیستی کرمانشاه فاقد مسکن هستند، افزود: در زمینه ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بنا است نزدیک به یک میلیون مسکن ایجاد کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از معضلات جدی کرمانشاه که باعث عدم توسعه و ورود توریست شده است بحث معتادین و متجاهر است که در این راستا زیر ساخت لازم را با کمک سایر دستگاه ها برای جمع آوری آنها فراهم خواهیم کرد و بعد از فراغت از دوره درمان برای اشتغال آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.

شهبازی ادامه داد: مناسب سازی فضای عمومی و اداری که دغدغه دیگر معلولین است با کمک معاونت عمرانی استانداری دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادین متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می شوند

معتادین متجاهر در کرمانشاه ساماندهی می شوند