مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:452023-01-09اجتماعي

پرهیز از تردد غیرضروری در راه های استان/ مردم سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت شدید هوا در روزهای آینده و بارش بارف و یخبندان، مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

- جعفر شهامت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرارگاه مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی درخواست دارد با توجه به برودت شدید هوا طی 4 روز آینده و بارش برف و یخبندان، مردم از تردد غیر ضروری در راه های استان به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کرده و سفرهای غیر ضروری خود را به زمان بهتری موکول کنند.

وی افزود: به دلیل کاهش اثربخشی ماسه و نمک در دمای سردتر از منفی 10 درجه سانتیگراد، علی رغم انجام مکرر ماسه و نمک پاشی در سطح راه های یخ زده، در صورت عدم رعایت اصول ایمنی، تردد در راه های کوهستانی با ریسک بالا همراه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فعالیت 72 اکیپ راهداری زمستانی در طول راه های استان در کنار پلیس راه و سایر دستگاه های امدادی در این مدت شبانه روزی خواهد بود.

از رانندگان درخواست داریم با توجه به تجربه سردترین دمای سال در راه های استان که بعضا تا منفی 20 درجه پیش بینی شده است، ضمن اطمینان از سلامت فنی خودرو، استفاده از لاستیک مناسب و استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی، اصول رانندگی زمستانی و رانندگی تدافعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از تردد غیرضروری در راه های استان/ مردم سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند

پرهیز از تردد غیرضروری در راه های استان/ مردم سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند