مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:302023-01-09ورزشي

سازمان بنادر در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران پیشگام است


معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و اجرای قانون حمایت از ایثارگران از سازمان های پیشرو به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بیک محمدلو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در اجرای طرح یاد شده بخش قابل توجهی از نیروها که قرارداد مستقیم با سازمان داشتند تبدیل وضعیت آنها انجام شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: در ادامه نیز به محض تأمین پست های قابل تأمین توسط سازمان اداری استخدامی به عنوان راهبر حوزه نیروی انسانی دستگاه های اجرایی و دولت، تبدیل وضعیت سایر نیروهای هدف طرح انجام خواهد شد.

وی گفت: اینکه سازمان بنادر و دریانوردی دستگاهی تخصصی در حوزه های دریایی و بندری است این ملاحظه باید در کنار همه تصمیم های پیرامون تبدیل وضعیت نیروها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ارتباط با چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر نیز اظهار کرد: این رقابت ها به منظور سنجش آمادگی جسمانی و قدرت واکنش آتش نشانان برگزار شد که انتظار می رود این مسابقات انگیزه ای برای تداوم تمرین ها در زمان های بدون عملیات آتش نشانان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران پیشگام است

سازمان بنادر در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران پیشگام است