مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:052023-01-09فناوري

ساکنان 11 روستای شیروان به شبکه اینترنت پر سرعت خانگی متصل شدند


با اجرای شبکه فیبرنوری و نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از 100 مگابایت، شبکه اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات در 11 روستای دیگر از توابع شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با اجرای شبکه فیبرنوری و نصب تجهیزات و اختصاص پهنای باند بیش از 100 مگابایت، شبکه اینترنت پرسرعت خانگی مخابرات در 11 روستای دیگر از توابع شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

وی گفت: علی رغم همه مشکلات اعتباری و مالی، مخابرات خراسان شمالی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و بهره مندی هم استانی های شریف از خدمات با کیفیت، با استفاده از پتانسیل و ظرفیت های موجود و سرمایه گذاری لازم نسبت به راه اندازی اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری در روستاهای قلعه حسن، برزلان، اوغاز، کوسه، زیدر،  ملاباقر، تنسوان، رزمغان، عبدآباد، قولانلو و توکور اقدام کرده است.

مدیر شرکت مخابرات خراسان شمالی: با راه اندازی امکانات فنی دیتا در این مراکز، ساکنین این روستا می توانند با شماره گیری سامانه 2020 نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام نموده و از اینترنت خانگی (ADSL) استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان 11 روستای شیروان به شبکه اینترنت پر سرعت خانگی متصل شدند

ساکنان 11 روستای شیروان به شبکه اینترنت پر سرعت خانگی متصل شدند