مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:452023-01-09سياسي

روایت فرمانده لشکر ثارالله شهید سلیمانی در شب عملیات کربلای 5 / ما بی صاحب نیستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجوف نادر نوروزشاد راوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در عملیات کربلای 5 به عنوان راوی در کنار فرمانده لشکر ثارالله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشته است.

- راوی فرمانده لشکر ثارالله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شب عملیات کربلای 5 در دفترچه خود نوشته است: در طول جنگ، در تمام شب های عملیات، در تمام وداع ها این گونه وداعی ندیده بودم، وداع فرماندهان! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجوف نادر نوروزشاد راوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در عملیات کربلای 5 به عنوان راوی در کنار فرمانده لشکر ثارالله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشته است.

نوروزشاد در دفترچه راوی خود در تاریخ 18/10/1365 از وداع با عظمتی سخن گفته که فرماندهان در شب قبل از عملیات با فرمانده لشکر داشته اند، در این گزارش می خوانیم:در طی این جلسه، پس ازآنکه روضه حضرت زهرا (س) و توسل به ایشان و سینه زنی و نوحه خوانی انجام شد، برادر مشایخی برخاست و تقاضای روشن کردن چراغ ها را کرد.

بعد سخنانی گفت که بسیار مهیج بود و برای بیعت به طرف حاجی قاسم رفت او را بوسید و با لهجه شیرینی گفت حاجی ما دوستت داریم سپس تاجیک رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرمانده لشکر ثارالله شهید سلیمانی در شب عملیات کربلای 5 / ما بی صاحب نیستیم

روایت فرمانده لشکر ثارالله شهید سلیمانی در شب عملیات کربلای 5 / ما بی صاحب نیستیم