مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:402023-01-09اجتماعي

برای ارتقای سلامت اداری باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم


اگر بخواهیم سلامت اداری دستگاه ها بالا ببریم، باید کار را از آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان به عنوان مدیران و مسئولان فردای جامعه شروع کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: اگر بخواهیم سلامت اداری دستگاه ها بالا ببریم، باید کار را از آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان به عنوان مدیران و مسئولان فردای جامعه شروع کنیم.

محمدطیب صحرایی، امروز(18 دی) در نشست تخصصی مدیران کل و مسئولان ادارات آموزش و پرورش قطب 4 کشوری(کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان) در استانداری کرمانشاه، با بیان اینکه هیچ چیز به اندازه تعلیم و تربیت ارزشمند نیست، اظهار کرد: اگر در جامعه دستگاه تعلیم و تربیت توانمند پای کار باشد، همه مشکلات قابل حل شدن است، اما اگر در همه حوزه های دیگر قوی باشیم، ولی دستگاه تعلیم و تربیت توانمند نداشته باشیم، نمی توانیم از بحران ها سربلند بیرون بیاییم.

وی یکی از شاخص های تفکیک اسلام ناب از اسلام آمریکایی را تفاوت بین نگاه اجتماعی و فردی عنوان کرد و افزود: اسلام ناب بیش از آننکه نگاه فردی به جوامع داشته باشد، نگاه اجتماعی دارد، در حالیکه اسلام آمریکایی فردگرایی را رشد داده و نگاه اجتماعی به جوامع را نادیده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ارتقای سلامت اداری باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم

برای ارتقای سلامت اداری باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم