مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:352023-01-09اقتصادي

دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی یزد آماده بهره برداری شد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: همزمان با دومین سفر وزیر بهداشت به یزد، دومین خوابگاه متاهلی این دانشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد: همزمان با دومین سفر وزیر بهداشت به یزد، دومین خوابگاه متاهلی این دانشگاه به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر محمدمهدی سالاری با تأکید بر رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر تقویت بنیان خانواده و ازدواج، اظهار کرد: خوابگاه متاهلی مارکار یزد با زیر بنا هزار و 100 متر مربع در سه طبقه (هر طبقه 370 متر) و دارای 12 سوییت است.

وی افزود: برای بهسازی و بازسازی این خوابگاه یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است و برای تکمیل امکانات جانبی به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: همچنین یک خوابگاه متاهلی شش واحدی نیز در دانشگاه علوم پزشکی یزد فعال است که برای بازسازی این خوابگاه نیز به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

سالاری با اشاره به این که در جهت عمل به قانون جوانی جمعیت خوابگاه های متاهلی در دستور کار قرار دارد، گفت: در نقشه جامع دانشگاه علوم پزشکی یزد، در پردیس دانشگاه ساخت سه بلوک خوابگاهی متاهلی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی یزد آماده بهره برداری شد

دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی یزد آماده بهره برداری شد