مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:302023-01-09اقتصادي

پرداخت 15 میلیاردتومان تسهیلات اشتغال زا به 180 مددجوی بهزیستی کهگیلویه


رییس بهزیستی شهرستان کهگیلویه گفت: در سال جاری بالغ بر 15 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به 180 مددجوی جامعه هدف پرداخت شد.

- به گزار ش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور معاون مشارکت ها و مراکز غیردولتی، اشتغال بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد و رییس بهزیستی شهرستان از طرح های اشتغال زا مددجویان تحت حمایت بهزیستی در دهدشت بازدید به عمل آمد.

سید محسن مظلومی در حاشیه این بازدید ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ایجاد اشتغال جامعه هدف بهزیستی و کمک به معیشت خانوارهای تحت حمایت این سازمان از محل تبصره های 16و 18 تسهیلات قرض الحسنه با نرخ 4 درصد و 9 درصد ارائه می شود که در شهرستان کهگیلویه به تبع تمام شهرستان های استان این تسهیلات ارائه شده است.

وی افزود: طبق بازدیدی که امروز صورت گرفت برخی از این خانوارها از قبل این تسهیلات اقدام به ایجاد طرح، کارگاه و مغازه نمودند و توانستند تا حدودی در جهت توانمند سازی خود و خانواده کمک کنند.

مظلومی خاطرنشان کرد: مبلغ این تسهیلات 100 میلیون تومان و مبلغ تسهیلات کارفرمایی نیز 150 میلیون تومان است که این مشوق های بیمه ای در راستای ایجاد اشتغال جامعه هدف ، تثبیت و پایداری شغل آنها ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 15 میلیاردتومان تسهیلات اشتغال زا به 180 مددجوی بهزیستی کهگیلویه

پرداخت 15 میلیاردتومان تسهیلات اشتغال زا به 180 مددجوی بهزیستی کهگیلویه