مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:252023-01-09اقتصادي

تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان 108 درصد افزایش یافت


رییس اداره ترانزیت و اموربین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت:460 هزار و 142 مسافر از طریق پایانه های مرزی شمال این استان تردد کردند که رشد 108 درصدی را نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان مسعود نکودری امروز در جلسه بررسی وضعیت ترددها از پایانه مرزی میلک اظهار کرد: از این تعداد تردد مسافری،237 هزار و 756 نفر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و 222 هزار و 386 نفر از پایانه مرزی میلک بوده است.

  وی افزود:دلیل افزایش تردد مسافرین از طریق  پایانه های مرزی میلک و میرجاوه، بهبود شرایط کرونا و نیز کاهش محدودیت ها بوده، بطوریکه در این مدت 709 دستگاه اتوبوس از طریق پایانه های مرزی  میرجاوه و 711 دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی میلک تردد کردند در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته این مقدارربه دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا از طریق پایانه مرزی میرجاوه صفر بوده است.

  رییس اداره ترانزیت و اموربین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان 108 درصد افزایش یافت

تردد مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان 108 درصد افزایش یافت