مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:252023-01-09سياسي

ماموریت رییس سازمان بازرسی به بازرس گیلان درباره معطلی کامیون ها در گمرک آستارا


به دنبال ماموریت رییس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل استان گیلان در خصوص بررسی معطلی کامیون های صادراتی ایران در مرز آستارا، هیاتی از بازرسی کل استان گیلان از گمرک و مرز آستارا بازدید کردند.

- به دنبال ماموریت رییس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل استان گیلان در خصوص بررسی معطلی کامیون های صادراتی ایران در مرز آستارا، هیاتی از بازرسی کل استان گیلان از گمرک و مرز آستارا بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال ماموریت ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل استان گیلان در خصوص بررسی معطلی کامیون های صادراتی ایران در مرز آستارا، سجاد ده ده جانی بازرس کل استان به همراه هیاتی از بازرسی کل استان گیلان ضمن بازدید 12 ساعته از محوطه گمرک و پایانه مرزی شهرستان بندر آستارا و گفت وگو با مسئولان شهرستان و راننده های کامیون های معطل از نزدیک در جریان مشکلات ورود و خروج این کامیون ها قرار گرفتند.

در پایان این بازرسی و بازدید سرزده، طی جلسه ای که با حضور بازرس کل استان گیلان و مسئولان استانی در فرمانداری آستارا برگزار شد، مصوباتی برای رفع مشکلات احصاء شده پیرامون توقف کامیون ها به تصویب رسید و بازرسی کل استان نظارت بر اجرای این مصوبات را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رییس سازمان بازرسی به بازرس گیلان درباره معطلی کامیون ها در گمرک آستارا

ماموریت رییس سازمان بازرسی به بازرس گیلان درباره معطلی کامیون ها در گمرک آستارا