مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:102023-01-09فرهنگي

نشست نقد و بررسی مستند «هیچ کس منتظرت نیست» در کرمانشاه برگزار شد


نشست نقد و بررسی مستند «هیچ کس منتظرت نیست» با حضور صاحبنظران در کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مستند سینمایی هیچ کس منتظرت نیست ، محصول مرکز مستند سوره، ساخته محسن اسلام زاده که اکران های رویدادمحور برای آن در نظر گرفته شده است، در زندان دیزل آزاد کرمانشاه برای بند جوانان، کانون اصلاح و تربیت (بند زنان) و کمپ ترک اعتیاد ماده 16 سراب نیلوفر به نمایش درآمد که با استقبال حاضران در این اماکن مواجه شد.

  پس از آن جلسه نمایش و نقد و بررسی این مستند اجتماعی با حضور  افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه، اساتید دانشگاه؛ هنرمندان و اصحاب سینما، محسن اسلام زاده کارگردان و.

در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه، اظهار کرد: جمعیت شهر کرمانشاه یک میلیون نفر است، اما متاسفانه 400 هزار نفر از آن ها حاشیه نشین هستند.

ما راحت از کنار این افراد رد می شویم و به این عزیزان توجه نمی کنیم در حالی که آن ها دزد و قاتل نیستند و جرم سنگینی مرتکب نشدند بلکه تنها آلوده به مواد مخدر شدند و دیگر کسی از آن ها حمایت نمی کند.

  وی ادامه داد: من از محسن اسلام زاده کارگردان هیچ کس منتظرت نیست تشکر می کنم که با ساخت این مستند فضا را برای طرح مسائلی درباره زنان آسیب دیده باز کرد و اساسا ایشان به وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی مستند «هیچ کس منتظرت نیست» در کرمانشاه برگزار شد

نشست نقد و بررسی مستند «هیچ کس منتظرت نیست» در کرمانشاه برگزار شد