مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:102023-01-09سياسي

ارائه دو مرحله ای لایحه بودجه توافق سازمان برنامه و مجلس بود


براساس توافق انجام شده بین سازمان برنامه و مجلس قرار شد لایحه بودجه دو مرحله ای ارائه شود که یکبار کلیات آن شامل ماده واحده و تبصره ها و یکبار جداول پیوست ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز مراسم تدفین شهید گمنام در محوطه سازمان برنامه و بودجه انجام شد.

در حاشیه این مراسم، رحیم ممبینی، دستیار ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: لایحه برنامه و بودجه در سازمان برنامه در حال نهایی شدن است و به زودی به دولت ارائه می شود.

وی در مورد اینکه بخشی از لایحه بودجه 1402 به مجلس ارائه شده و مجلس آن را اعلام وصول نمی کند، گفت: لایحه ای که ارائه کرده بودیم کلان بودجه و تبصره ها بود و به زودی لایحه را به صورت تکمیل شده و برنامه هفتم را به دولت و سپس مجلس ارائه می کنیم.

* سیاست های کلی برنامه هفتم 2 سال در مجمع معطل ماند همچنین در این مراسم، رییس پژوهشکده برنامه و بودجه نیز در جمع خبرنگاران گفت: براساس توافق انجام شده بین سازمان برنامه و مجلس قرار شد لایحه بودجه دو مرحله ای ارائه شود که یکبار کلیات آن شامل ماده واحده و تبصره ها و یکبار جداول پیوست ارائه شود.

پاکزاد همچنین در مورد اینکه چرا لایحه برنامه هفتم را دیرهنگام به مجلس اعلام می کنید؟ گفت: برای تدوین لایحه برنامه هفتم، سیاست های کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دو مرحله ای لایحه بودجه توافق سازمان برنامه و مجلس بود

ارائه دو مرحله ای لایحه بودجه توافق سازمان برنامه و مجلس بود