مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:452023-01-09اقتصادي

گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 ماکو در انتظار رفع مشکل معارضین


پروژه گازرسانی به صنایع سبک و شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان بدلیل درخواست نامتعارف معارض موجود با مشکل مواجه است که امیدواریم با مساعدت و همکاری دادستانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، شیری نماینده امور حقوقی شرکت گاز استان و نوری نسب رییس اداره گاز ماکو به منظور رسیدگی به مشکلات پروژه های گازرسانی صنایع بدلیل وجود معارضین، با جعفری دادستان این شهرستان دیدار کردند.

نوری نسب، رییس اداره گاز شهرستان، در این دیدار با اشاره به تاثیر گازرسانی در تولید و شکوفایی اقتصاد منطقه آزاد ماکو، گفت: پروژه گازرسانی به صنایع سبک و شهرک صنعتی شماره دو شهرستان بدلیل درخواست نامتعارف معارض موجود با مشکل مواجه است که امیدواریم با مساعدت و همکاری دادستانی، رفع شود.

وی افزود: این پروژه از 83 درصد پیشرفت در لوله گذاری برخوردار است اما درخواست مبلغ نامتعارف از سوی معارضین برای واگذاری زمین، مانع از تکمیل آن شده است.

شیری، نماینده امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تشریح رویکرد حقوقی این شرکت و ارائه ادله های قانونی، برای حل مشکل معارضین توضیحات لازم را ارائه کرد.

جعفری دادستان ماکو نیز ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی شرکت گاز در امر گازرسانی، اظهار کرد: در توسعه زیرساخت های منطقه آزاد ماکو، شرکت گاز پیشرو است؛ لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 ماکو در انتظار رفع مشکل معارضین

گازرسانی به شهرک صنعتی شماره 2 ماکو در انتظار رفع مشکل معارضین